Snoeppotten bedrukken met logo

Bedrukte snoeppotten kun je kopen in allerlei soorten en maten en het is een relatiegeschenk dat nooit een teleurstelling is! Wij durven wel te zeggen dat snoeppotten en snoepblikken met logo een van de allerbeste promo artikelen zijn die je kunt geven (en krijgen natuurlijk). LEES HIER VERDER

  • Denk aan een  bedrukte snoeppot op de balie van winkelfilialen waar klanten even snel een pepermuntje of ander snoepje uit kunnen pakken, het is een teken van gastvrijheid.
  • Op de beurs doen snoeppotten en snoepblikken het ook altijd heel erg goed, bezoekers van uw stand blijven net even langer hangen of hebben misschien wat meer geduld met wachten omdat u nog even bezig iemand anders van informatie te voorzien.
  • Een andere plek waar snoeppotten met logo het supergoed doen is natuurlijk in de horeca, bijvoorbeeld restaurants waar na de lunch of het diner even iets uit de snoeppot gepakt kan worden.

Eigenlijk is een snoeppot met bedrukking helemaal niet aan een branche gebonden maar altijd goed (maar snoep natuurlijk met mate). Geef je als relatiegeschenk of kado een mooie snoeppot met lekkere vulling weg dan weet je dat je iets goeds weggeeft, een cadeau waaruit waardering spreekt en denk ook aan het verstrekken van een “nieuwe vulling” als extra contactmoment met uw klant. Al met al zijn bedrukte snoeppotten gewoon een hele waardevolle investering!

Een stukje snoep geschiedenis

In de oertijd als er eten gezocht werd in het veld nam men alleen zoete vruchten mee, vruchten met een bittere smaak werden niet geplukt.
Honing was de eerste echte zoetstof die mensen gebruikten om eten een zoete smaak te geven. In het Stenen Tijdperk haalden de Jagers de honing uit nesten van wilde bijen. De oude Egyptenaren hielden al 2500 jaar voor Christus honingbijen.
Suiker – zoals wij dat kennen – bestaat ook al heel lang. In ca. 3000 jaar voor Christus wisten mensen in India al hoe suiker uit suikerriet gehaald kon worden. Via Arabische landen kwam deze methode ook naar Europa toe, als eerste naar Spanje en Frankrijk.

Rietsuiker en honing werden eerst alleen als zoetstof gebruikt. Echt snoep kwam pas kwam pas veel later, in de 16e eeuw. In de Zuiderlijke Nederlanden (nu België) onstond het idee om van rietsuiker verschillende soorten snoep te maken, dit snoep werd “suikerwerk” genoemd en was vooral bedoeld voor mensen uit hogere kringen waar het heel erg populair werd. Een aantal Duitse keisers liet het suikerwerk zelfs speciaal naar hun hof brengen vanuit België. Suikerwerk werd ook vaak gebruikt als een soort welkomstgeschenk, gemaakt in allerlei verschillende figuren. Het snoep bleef nog een tijd erg duur om te maken op deze manier. Pas na 1747 werd snoep maken een stuk goedkoper omdat een Duitse apotheker ontekte dat suiker ook uit suikerbieten gehaald kon worden in plaats van suikerriet. Vanaf dat moment werd het kopen van snoep toegankelijk voor een veel groter publiek. De haast magische en wereldwijde aantrekkingskracht op snoep is nooit meer weggegaan. Dit is tevens de reden waarom snoeppotten met bedrukking van bedrijfslogo zulke fantastische relatiegeschenken en promotie artikelen zijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *